*** ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ του ΣΠΙΘΑ WEB RADIO ***     Στις 12:00 ακούτε ομιλίες στην Βουλή....      12:00 - Πέτη Πέρκα για τις αγροτικές κινητοποιήσεις     12:10 - Μετά την Πέτη Πέρκα ακολουθεί ο Αλέξης Χαρίτσης για to ReArm Europe     12:40 - Παρέμβαση Νάσου Ηλιόπουλου στην Βουλή για το σκάνδαλο ΙΝΕΔΙΒΙΜ     14:00-02:00 μόνο RAP

Ο Χαρίτσης ζήτησε να παγώσουν οι μελέτες για τη μετατροπή της γραμμής Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο

Την προσήλωση της κυβέρνησης στην ασφάλεια του ενεργού σιδηροδρομικού δικτύου τόνισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Κυρανάκης, απαντώντας στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση του προέδρου της Νέας Αριστεράς, Αλέξη Χαρίτση, σχετικά με το μέλλον της ανενεργής σιδηροδρομικής γραμμής της Πελοποννήσου.

«Αυτή την περίοδο, αυτονοήτως, η απόλυτη προτεραιότητά μας είναι να ξανακάνουμε όσο πιο ασφαλή μπορούμε τον ενεργό σιδηρόδρομο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κυρανάκης. «Εκεί στοχεύουμε όλη μας την ενέργεια, τον χρόνο, τις δράσεις και τη χρηματοδότησή μας — όλα τα υπόλοιπα είναι πολυτέλεια», πρόσθεσε, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οποιαδήποτε συζήτηση για αξιοποίηση της ανενεργής γραμμής είναι δευτερεύουσας σημασίας.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός δεσμεύτηκε πως πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση για την τύχη της γραμμής, θα υπάρξει διαβούλευση με τους τοπικούς φορείς και τους βουλευτές της περιοχής. Τόνισε επίσης ότι το Υπουργείο Μεταφορών δεν έχει εγκρίνει καμία πρόταση ή μελέτη που να αφορά τη μετατροπή του σιδηροδρόμου σε ποδηλατόδρομο.

Απαντώντας, ο Αλέξης Χαρίτσης εξέφρασε την κατηγορηματική αντίθεσή του σε αυτό το ενδεχόμενο, υπογραμμίζοντας πως βρίσκονται σε εξέλιξη δύο μελέτες, συνολικού κόστους 4,5 εκατομμυρίων ευρώ, για τη μετατροπή του σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου σε ποδηλατόδρομο, στο πλαίσιο έργου που έχει ανατεθεί από το Υπουργείο Περιβάλλοντος στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ).

Ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς ζήτησε να ανακληθούν οι διακηρύξεις των σχετικών διαγωνισμών, να παγώσουν οι εκταμιεύσεις και να προχωρήσει άμεσα η επαναλειτουργία της γραμμής, όπως προβλέπεται από το εθνικό σχέδιο μεταφορών, στο οποίο το έργο είναι ήδη ενταγμένο.

«Η Πελοπόννησος έχει ανάγκη από ένα ζωντανό, λειτουργικό σιδηροδρομικό δίκτυο, όχι από εγκαταλελειμμένες γραμμές που μετατρέπονται σε τουριστικά μονοπάτια», σημείωσε ο κ. Χαρίτσης, τονίζοντας πως η αναβάθμιση του σιδηροδρόμου αποτελεί πυλώνα βιώσιμης ανάπτυξης και συνδεσιμότητας των τοπικών κοινωνιών.

Ο κ. Κυρανάκης, κλείνοντας τη συζήτηση, επανέλαβε πως «προφανώς για οποιαδήποτε διάθεση αλλαγής σχεδίου ή κατεύθυνσης της σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου, θα διαβουλευτούμε με όλους τους φορείς της τοπικής κοινωνίας».

Στείλτε email στο admin@diktioaristera.gr

Κατασκευή ιστοσελίδας: @AM - 2025